Thursday, November 10, 2011

ooooo .. ni pekerjaaan awak yer dik...!!


Tengokkkk.....



Nampakkkkk....??

hadui hadui.. rekod besih abang pegang dgn tidak menyonteng dinding rumah telah di pecah kan si adik tomey Nur Nisa Qiasatina..

ingat kan ape la pekerjaan yg adik buat lama sgt kt celah lemari nih..
ma ingatkan melabo lagi sbb ni mmg tempat betapa adik klu nk melabo...
sekali pi dekat tgk tudia... art class adik buat rhupe nye !!
mane adik jumpe pensil x tau... cicir dr beg abang agak nye....emmmmmm

abang dlu bagi la ape jenis pensil wane pun.. abang x kan tala nye ke dinding..
ni adik cukup bagusss... gred A+ baguss nye... walhal mane la ade tok guru yg ngajo nye..
ehhhh tak.. terer sendiri tuh....
zrup zrap abeh dinding rumah..

mama ambik pensil terus ngamuk tarik2 muka sendiri..
meraung nye satu taman dengar...
mama bagi balik pensil n bagi buku...
 bleh adik gi campak buku tu.. bangun nk gi ngadap dinding lagiiiii..
wah wah banyak la comey muka awak dik ek..

awk x ingat mama awak ni jenis ape.. dah pujuk bagi buku awak bleh up lg terer awak...
pensil yer... sori naik lori nk bg kt awk... harharharhar.....
ngamuk la kat situ.. bagi minum susu.. jerit sekali suh tido
ok misi berjaya.. tido 2jam..


ni la budak terer segala hal.. cik Nur Nisa Qiasatina anak dara En. Ezwan..
terer budak kecik ni makan tebu... nyup nyap kepat tebu tu sampai jadi hampas..
eh yeke panggil hampas tebu.. hikhik tetiba x ingat .. yekot.. :-p


ok tamat citer
see you soon..
" sy rasa awak x jadi kawin la en.hwang "










2 comments:

LINA said...

nisa lukis gambo kete byk2 ye..barulah anak ezwan

nice n pretty mama said...

errrr.. jgan di buat...