Monday, June 20, 2011

cameron : part 3.. KEA Strawberry Market


eh..!
yeke name tempat ni Kea Strawberry Market..
ye rasa nye... dah x bape nk ingat..
KEA tu betul dah rase nye..

tempat ni kat tepi jalan jer..
ade jual sayur2.. banyak!
ade jual macam2 bebeno nye...
tp lebih ke sayur la...

kat sini mama beli sayur, keychain n beg srtawberi lagi..
Papa beli pokok lada utk Wan n Tokki..
untuk ngudap2.. papa beli jagung bakar.. best giler.. manis!

tp yg x best nye masa kat sini hujan renyai2..
pilih sayur pun kena cepat2
takut hujan lebat.. tp x pun...
kejap je kite kat sini.. 30 minit cukup!
bukan menarik pun..setakat beli sayur2 je...

ni baru turun kete..
dh hujan renyai pun mase ni..
bebetol nye kete x leh parking kat tepi jalan belah ke gerai2 ni, kena saman tp dah xde tempat langsung seberang jalan sana.. ade pun nunnnn jauh.. kena menapak nanti.. x sanggup la...

lagi pun ramai je org parking..
emmm kite pun buat x reti je la...
tp kena cepat2 la beli brg nye...
x leh nak masuk smua gerai...

mama bekenan tgk benda ni.. cute jer!
x kose nk beli...
tp papa cakap beli la..
bleh abang n adik tutup telinga time mama menjerit mcm tarzan kat rumah...
eleh...! macam baguih je kena kan org...
yela.. awak kan papa yg sopan n lembat lembut..!
eeeee.... loyerrrrrr! tui.. tui..
bertambah lagi la x kose nye mama nk beli penutup telinga ni..


kelakar muka adik..
tgk mata adik.. hakhak....
".. aku nak itu.. aku nak itu.."
muka budak noti...



ok la..
part 4 kite ke Taman Rama-Rama..

No comments: