Tuesday, March 1, 2011

dah pandai nak ye...


suka ngat mokde.. gelak bukan main lagi... ;-D
tgk anak sedara umur 1 tahun 3 bulan dah pandai nk melawo..
...cik Nur Nisa Qiasatina...


video

hehehe... ni mokde la suka sangat nak tgk adik pakai lipstik..
mokde suh video kan.. ha tu tgn mokde le tuh... ;-D
siap buat katup2 bibir tuh.. tu yg x tahan mokde tgk...
 mcm mama ye adik tiru.. tp mama xde la bunyi2...hikhik
".. pap.. pap.."... nak ekjas gincu le tu ye dik...
budak kecik mmg cepat niru aksi org...
/
adik ni mmg dh tau mama kalau nak kuar jalan.. mesti buat benda ni ::
pakai tudung n pakai gincu...
mesti adik dok betunggu depan cermin nak mintak gincu gak...
"... nak...nak...nak.."
lambat sapu lipstik ke mulut dia.. menjerit.. iskisk.. angin sgt!
hehehe.. geram je mama tengok...
nak picit2 je mulut yg cinonek ( kecik sgt) tuh..


p/s: dah besar skit lagi nanti mesti dah pandai nak mintak lipstik sendiri plak.. ermmm.. makne nye mama dah tua masa tuh... ahhhhh.. x mau bayang kan... x mau x mau... xpe xpe mama bayang kan mama tua yg slim cun.. mcm Rozita Che Wan.. ngehngehngeh.. fevret artis papa nih...

No comments: