Wednesday, January 5, 2011

it's volvo.. not vovow...

part 4...  26.12.10 Ahad...

kehkeh... terkezut mama papa balik naik kete antik ni.... brani tuh... :-DD

bukan ape mama takut rosak tgh jalan... tapi x... gagah tu kete ni...

papa slalu panggil kete ni.. 'kete guru beso'...

kite dah slalu ronda bando kuantan naik kete ni... ;-)

abang x suka naik.. slalu ckp kete ni buruk... hissh abang..
x buruk mane pun .. ;-p ... rasa veteren giler naik kete ni ...

tapi mama suka kt dalam kete ni.. aircond sejuk lagi.. seat die empuk lagi n besar..
mama kan seumpamanye.. kikikik.. dpt kusi lebar best ar duduk... ;-p
ruang dalam mmg luas... selesa.. tgk la body nye menjulur panjang...

kalu mama bawak.. sah2 x lepas parking ni.... hehehe

tgk la tu.. ketibaan guru beso yg kurus kering... :-p

 papa pun tergelak.. wan n mokde pun terkezut papa bawak kete ni
papa sampai pukol 10.15 pagi gitu la rasanye..

 abang yang dah missss sgt kt papa...
jerit2 papa sampai.. adik pun xnak dah dukong ngan mama pagi tuh.. 


masa mama buat n3 ni.. kete ni ade kat rumah wan lagi..
x tau bila papa nak ambik...
kite balik kuantan naik multipla...

papa rehat jup... pukol 12.30 tghari kite pun begerak balik... balik awal sbb papa nak gi kenduri kawin kat rumah kawan papa.. di lanchang... pas kenduri terus balikkkkkk..... :-(

p/s: dah 11.15 malam.. apesal mama x ngantuk lagi ni... adik dah tido.. abang blum, ptg td abang tido lama... layanzzz  je la jup lagi..

No comments: